Gulyás Gergely szerint nácik lehetnek a Magyar Narancs szerkesztőségében

  • narancs.hu
  • 2015. szeptember 10.

Belpol

Köszönjük a figyelmeztetését, azóta éberen figyelünk!

Gulyás Gergely, az Országgyűlés törvényalkotásért felelős alelnöke ezt posztolta ma a Facebookra:

false

Azóta már megnéztük az asztal alatt, a kanapé mögött és a szőnyeg alatt, de egyelőre nem találjuk őket. Kezdünk aggódni. Most körbejárjuk az épületet, hátha a szomszédos irodákban rejtőzködnek, és amint fejlemény van az ügyben, azonnal értesítjük róla Gulyás Gergelyt.

Addig is egy kis segítség a mai címlap értelmezéséhez. Bár Orbán az utóbbi napokban vallás és származás alapján zárt ki csoportokat a magyarságból (akik ezt elég pontosan érzékelik, lásd az iszlám közösség, Setét Jenő vagy éppen a fideszes roma polgármester felháborodását), és embertelenül bánik a menekültekkel, de ettől még nem gondoljuk, hogy ő lenne az új Hitler. A címlapunkon látható karikatúra sem ezt jelenti. Az a valami Orbán orra alatt ráadásul, ha jobban megnézi a képviselő úr, nem bajusz. De most már többet nem segítünk, hanem további jó képelemzést kívánunk!

Figyelmébe ajánljuk

Magyar Péter-Orbán Viktor: 2:0

Állítólag kétszer annyian voltak az Andrássy úti Nemzeti Meneten, mint a Kossuth térre érkező Békemeneten, ám legalább ennyire fontos, hogy mit mondtak a vezérszónokok. Magyar Péter miszlikbe vágta Orbán Viktort egyebek mellett azzal, hogy saját szavait hozta fel ellene. Aztán megjött a Ryanair.

A béketárgyalás, ami meg sem történt

De megtörténhet még? Egyelőre elmarad a budapesti csúcs, és ez elsősorban azt mutatja, hogy Putyin és Trump nagyon nincsenek egy lapon. Az orosz diktátor hajthatatlan, az amerikai elnök viszont nem érti őt – és így újra és újra belesétál a csapdáiba.

Fél disznó

A film plakátján motoron ül egy felnőtt férfi és egy fiú. Mindketten hátranéznek. A fiú azt kutatja döbbenten, daccal, hogy mit hagytak maguk mögött, a férfi önelégülten mosolyog: „Na látod, te kis szaros lázadó, hova viszlek én?

Ketten a gombolyagok közt

Az Álmok az íróból lett filmrendező Dag Johan Haugerud trilógiájának utolsó darabja. Habár inkább az elsőnek érződik, hiszen itt az intimitás és a bimbózó szexualitás első lépé­seit viszi színre.

Dinnyék közt a gyökér

Ha van olyan, hogy kortárs operett, akkor A Répakirály mindenképpen az. Kovalik Balázs rendezése úgy nagyon mai, hogy közben komolyan veszi a klasszikus operett szabályait. Továbbírja és megőrzi, kedvesen ironizál vele, de nem neveti ki.