Kortárs tánc- és életvezetési tanácsadó performansz, komoly manifesztumokkal, amelyek arról szólnak, hogy a társadalmi nyomás és elvárás milyen idióta konszenzusok mentén korlátozza, illetve teszi nyomorulttá a nőket. Rózsavölgyi, aki a Rosas társulat tagja is volt, a koreográfiával párhuzamosan ezúttal is alkalmaz digitális effekteket és saját tapasztalatokon alapuló
coaching technikákat. Tulajdonképpen felvilágosító célzattal csinálta ezt az előadást, amely a női test valódi értékeit kutatja, és amelyben próbál visszatérni a természetes nőhöz, a testtel való bánást és gondolkodást illetően is. Önértékelés-helyreállító show-műsor, igen szellemes jelenetekkel, amelynek tulajdonképpen iskolai programnak kéne lennie.
Körültekintő kutatásaiban odáig megy, hogy hónalj- és fanszőrzetének teljes visszanövesztése is a projekt része volt, ami saját bevallása szerint egy évébe telt. Közben sokrétű problémahalmazt sikerült színpadra állítania egymás utáni etűdök formájában. Van benne vaginakarakterológia, reklámfilozófia, fitnesz, higiénia, nőiességkultusz- vizsgálat, abortuszkérdés etc. Rózsavölgyi maga irányítja a technikát is. Tudományos ismeretterjesztő előadást tart és táncol, aztán a tánctechnikát is magyarázza. Mégsem érzi úgy a néző, hogy oktatják, inkább helyet talál a maga számára a világban a mégoly tökéletlennek tűnő testével is. A hőségben a projektor néha felmondja a szolgálatot, de Rózsavölgyi nem jön zavarba, megoldja, sőt, még abból is stand-upot csinál. Valóságos kis privát gender tanszék alakult a nézők szeme láttára a színpadon.
Kisszínház, Szeged, augusztus 11.