Gyilkosok – Improvizáció életre-halálra

  • 2012. február 14.

Snoblesse

Szociológiai társasjáték 13 színésszel.


Az improvizáció igazi extrém sport, veszélyesebb, mint a bungee jumping, és meredekebb, mint a falmászás – ezúttal tizenhárom színész ereszkedik alá az improvizáció életveszélyes mélységeibe, hogy kiderüljön, a gyilkosok köztünk – illetve köztük – járnak. Vérfagyasztó helyzetek, improvizációs üldözések, köd, sötétség, sikoly és egy társasjáték, melyben a gyilkosok gyilkolnak, az ártatlan polgárok nyomoznak, a néző pedig könnyen a nyomozás kellős közepén találhatja magát, ha nem vigyáz. Játéklehetőségre a büfében is van mód, a színészeken nem fog múlni.

Figyelmébe ajánljuk

A bűn nyomora és a nyomor bűne Vadkeleten

Hogy milyen nyomor vezethet el a bűnhöz, amelyben csak némi élelmet vagy egy fél minimálbért sikerül zsákmányolni? Kik az áldozatok és miért hallgatnak? A leszakadó kistérségek sajnos kiváló terepet jelentenek, hogy egy pillantást vessünk a kétségbeejtő helyzetre.

Hurrá, itt a gyár!

Hollywood nincs jó bőrben. A Covid-járvány alatt a streamingszolgáltatók behozhatatlan előnyre tettek szert, egy rakás mozi zárt be, s az azóta is döglődő mozizási kedvet még lejjebb verte a jegyek és a popcorn egekbe szálló ára.

Profán papnők

Liane (Malou Khebizi), a fiatal influenszer vár. Kicsit úgy, mint Vladimir és Estragon: valamire, ami talán sosem jön el. A dél-franciaországi Fréjus-ben él munka nélküli anyjával és kiskamasz húgával, de másutt szeretne lenni és más szeretne lenni. A kiút talán egy reality show-ban rejlik: beküldött casting videója felkelti a producerek érdeklődését. Fiatal, éhes és ambiciózus, pont olyasvalaki, akit ez a médiagépezet keres. De a kezdeti biztatás után az ügy­nökség hallgat: Liane pedig úgy érzi, örökre Fréjus-ben ragad.